Szata graficzna

sobota, 11 stycznia 2014

No.103 Stroików porcja druga i ostatnia

Witam!
Nowy Rok zaczynam starym postem ;) A raczej zaległymi pracami a jest ich aż trzy.

Na wstępie każdemu odwiedzającemu to moje małe miejsce życzę Wszystkiego Najlepszego na cały nowy rok! Realizujcie marzenia i nie zapominajcie o nowych! Powodzenia!

A teraz ostatnia porcja stroików, dwa zrobione dla dekoracji domu, chyba trochę za dużo w środku ale mama ogólnie chwaliła się wśród gości jakie to ja mam zdolności ^^ Zrobiłam tez mini stroik dla mojego narzeczonego ale oczywiście zdjęcia nie pstryknęłam. U mnie akurat okres świąteczny trwa :)













 Domowa choinka, ubierałam z siostrą :)

 Karteczka ślicznej urody od Iwonki :) Dziękuję jeszcze raz!

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*