Szata graficzna

środa, 11 kwietnia 2012

No.59 Koszyczek i jajeczka

Witam!
Długo mnie nie było, praktycznie nic nie tworzyłam, bo to i weny nie było, czasu w związku ze studiami, do tego jak zwykle jakieś małe problemy i tak to się zleciało. Jedne święta minęły, następne (te już całkowicie moje) już za kilka dni. Nic prócz dzisiejszej prezentacji pracy nie zrobiłam, dlatego pewne osoby muszą mi wybaczyć, że ich skrzynki na listy świeciły pustkami... Iwonko i Fiolko! Serdecznie dziękuję za kartki! :* Gdyby nie to, że jak robiłam ostatnią wydmuszkę sąsiadce, która jest post niżej i dzisiejsza praca by nie powstała. Zapaliłam się na takie jajka, ale jak robiłam swoją czwartą to miałam dość. Tak samo z koszyczkiem, który podpatrzyłam u Kuby... niby prosty, ale natrudziłam się robiąc go, bo dopiero w ostatniej chwili dostrzegłam na zdjęciach miejsce pewnego cięcia... cóż jestem blondynką ^^
Nic więcej świątecznego u mnie nie powstało... musicie mi wybaczyć ^^
Jest tylko koszyczek z wydmuszkami, który zdobi moje biurko.
Na początek koszyczek bez zawartości, wyścielony takim czymś w co się kwiaty pakuje w kwiaciarni (zabijcie nie wiem jak to się nazywa, takie to lekko włochate i się rwie ;P)






Teraz wydmuszki, sztuk cztery. Sznureczek się lekko strzępi ale to chyba tylko uroku dodaje ;)





A teraz wszystko razem. Kuraki też obowiązkowo zagrzały miejsce w koszyczku ;)









Na koniec karteczka, którą dostałam od Iwonki (od listonosza odebrał ją dziadek i jak wręczał mi ją to powiedział, że kochanek do mnie napisał :PPP) Dziękuję! :* Karteczka od Fiolki już była prezentowana i również dziękuję jeszcze raz! :*

Już na koniec jeszcze jedna wizytówka na szafkę dla koleżanek z roku: Karolince i Anetce :)

To tyle na dziś :) Myślę, że już niedługo coś zrobię... mam w zamyśle coś ze sportem... zobaczymy co wyjdzie.
Pozdrawiam, Paulina :)

5 komentarzy:

  1. Super post;) fajnie sie czyta a jeszcze fajniej oglada;)

    nie wiem co ty chcesz od swoich prac;) sa bajecnzie kolorwe, wiosenne, a koszyczek to super ci wyszedl;)

    co do jajek, to powiem Ci tak, Iwona jak mi wreczyla swojego karczocha to odlozylam na bok swoje kartki i zabralam sie za karczochy;)

    polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek i jajka śliczne, wesołe, kolorowe :))
    Ja bym Ci radziła kupować do zdobienia jajka styropianowe, bo wydmuszki kruchutkie i może zdarzyć się wypadek a wtedy szkoda pracy.;)Jak znajdę chwilę wolną to napiszę Ci meila jak się robi te jaja które widziałaś u mnie na blogu, a szybciej możesz poszukać w google, ja tak się tej techniki quilling sama nauczyłam.
    Pozdrawiam:)
    Wizytówka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) już szukałam i oniemiałam zupełnie ;) nie wiedziałam, że ta technika tak się nazywa, dziękuję za uświadomienie:*
      Moje jajka miały jakąś dziwnie twardą skorupkę ^^ ale styropianowych też muszę trochę zakupić, ale to już potem :)

      Usuń
  3. Piękny koszyczek i jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana koszyczek i jaja super:)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*