Szata graficzna

sobota, 24 marca 2012

No.58 Jajecznie...

Witam!
Jakieś dwa tygodnie temu odebrałam telefon od koleżanki. Pyta mnie czy mam wolny czas. Jeśli chodziłoby o imprezy to od razu powiedziałam, że nie ;) W końcu wydusiła z siebie, że to nie o to chodzi :P tylko o zrobienie wielkanocnego jajka :) Mówię do niej: No Problem :D Zrobię z przyjemnością. Pytam o dodatkowe szczegóły. "No jajko, jakieś fajne." Ok. Jakoś tak oglądając ostatnie konkursy skoków narciarskich i spoglądając na Gregora Schlierenzauera (nie mam pojęcia dlaczego akurat wtedy napadł mnie taki pomysł^^) wpadłam na pomysł takiej jakby zawieszki w kształcie jajka, złożonego z trzech warstw (z grubego kartonu) coraz mniejszych jajek przyklejonych do siebie dwiema warstwami pianki 3D plus motyw typowo świąteczny: kurczak, babka piaskowa, bazie i trawka. Kolory ustaliłam gdy poszłam na sklepu "5zł" i zakupiłam papier: srebrny i fioletowy ze wzorkiem. Dodałam do tego zieloną bibułę, sznurek zakupiony w Nowym Targu (dzięki Gosi :*) oraz brokacik. Wyszło mi z tego takie coś:






Wczoraj rano okazało się, że jednak to ma być inne jajko, konkretnie wydmuszka. Cóż zatrwożyłam się mocno, bo ostatni raz robiłam takie coś w gimnazjum jak nie w podstawówce, a jakby nie było to około 10 lat temu :P ale nic podjęłam się wyzwania i wyszła mi wydmuszka jak choinka. W tym sensie, że strojna bardzo. Użyłam do niej sznurka zakupionego w Nowym Targu, wstążek, ozdobnej srebrnej taśmy z Rossmanna, mulinki, żółtych kwiatków, papierków (te zielone na czubkach) z bombonierki i oczywiście ciut brokatu. Ale taka miała być :) Oto ona :)









Zdjęcia jak zwykle kiepskiej jakości, bo Samsung J700 to jednak jest stary model, a już wiem, że mój dotychczasowy telefon którym robiłam zdjęcia- Sony Ericsson c702- umarł śmiercią tragiczną i nawet pan w punkcie gsm powiedział, że nie da się go naprawić... zniszczył moje marzenia ;/

A na koniec pozdrawiam Natalię, koleżankę i sąsiadkę, która prosiła o wydmuszkę :*

Pozdrawiam, Paulina :*

5 komentarzy:

  1. Kartka ładna lecz dla mnie trochę za dużo tego wszystkiego tak pstrokato xD oczywiście się nie gniewaj Paulinko ja tylko Ci radzę ;)
    Wydmuszka śliczna :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to taka zawieszka, ona się nie otwiera :P fakt jest masakrycznie bogata, bo miała taka być, sama mam takie odczucia jak Ty także spoko, każda rada się przyda :*

      Usuń
  2. Świetne wielkanocne ozdoby :))

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie "choinka" z tego jajka;)

    zawieszka fajna, fajny ten fioletowy papier...szkoda tylko, ze zasloniety przwz kolejne warstwy;)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*